Just keep swimming x)

Tjenixen:)
Som jag skrev igår så skulle jag upp och träna i morse. I did it! x) (stolt)
jag gick upp vid åtta och gjorde mig i ordning och packade en väska. Sedan bar det iväg till huddingehallen. När jag väl kom dit tänkte jag att varför inte slå två flugor i en smäll? så jag solade i 20 minuter också x)   Bild på linjen jag fick kommer efter inlägget x) 
när jag hade solat gick jag ut och simmade som en galning x) När jag började simma kom det massa människor och började simma på samma bana som mig och när jag slutade hade alla dom gått och massa nya kommit. Så jag simmade med andra ord ett tag. (eller så skrämde jag bort dem, vem vet? haha)  När jag slutade simma kändes det som att jag skulle svimma, det var superläskigt. Mina ben kändes som gelé och det svartnade för ögonen  :S Det berodde antagligen på att jag inte ätit frukost innan..
En sak som är liiite irriterande i badhus är att det alltid står någon äckelgubbe och stirrar på en. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas vara där samtidigt som någon sådan är där. Har dom schema eller? :S 
När jag hade simmat klart gick jag och duschade och bastade. (läängtaaar tills vårat spa här hemma är klart)
En sak som jag verkligen kan rekommendera är att ha inpackning i håret när man är i bastun. Håret blir meeega lent och fint! 
Nu ska jag plugga och dricka te.. Har blivit typ beroende av te x) och lypsyl för den delen också haha x)


rubriken är ifrån hitta nemo, för dom som inte visste det x) 

dory sjunger:
"Hey Mr Grump Gills
You know what you gotta do when life gets you down?
Just keep swimming
Just keep swimming
Just keep swimming swimming swimming
What do we do we swim, swim, swim
OH HO HO How I love to swim
When you WAAAAAANNTTT to swim you want to swim" 
Haha x)

 
 
  efter solariumet
 visst syns det liite iallafall? x)

Kommentarer
Postat av: terese

jah! nu är det hudcancer nästa eller? :D

2009-01-18 @ 13:24:56
Postat av: emma

Jaja, såklart! vad trode du?

terese, det finns faktiskt ganska många fördelar med solarium också, kolla in mitt inlägg får du se :)

2009-01-18 @ 17:12:31
URL: http://emmingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0