you don´t mess whit a tired emma x)

Starten på min dag i dag kunde ha varit bättre.
Klockan elva vaknade jag av att min lillebror kom in i mitt rum. Han började hoppa på mig och lysa mig med en lampa i ansiktet och skrek att jag skulle upp. Morgontrött som jag är sa jag åt honom att gå. Han blev då ännu mer beslutsam om att få upp mig, och kom på en briljant idé (enligt honom). Han hämtade vattenkannan (!!) och hotade med att hälla på mig om jag inte gick upp. jag bara vände mig om och sa att han aldrig skulle våga det, för att jag skulle stoppa in honom i duschen då. Gissa vad illbattingen gör? Jo, han häller så klart kallt vatten på mig! Jag flyger upp ur sängen och gör som jag sa att jag skulle göra x) stoppar in honom i duschen med kläder och allt, haha! slutsats: you don´t mess whit a tired emma x) tihi x)

Idag har jag även rensat ur en av mina garderober. Det är sådana saker man kan göra då man bara är hemma och degar x) det blev en rejäl hög som jag någon dag ska skicka iväg till myrorna. Hoppas att dom blir glada x) 
I morgon tror jag att jag ska palla mig upp i tid och träna lite. känner mig helt ur form. Jag slutade rida i somras och slutade med f&s före jul (pga. att jag var sjuk). Jag måste börja igen x) Har gått upp massa under jul x)
Nu ska jag sitta och plånka på min älskade gitarr lite innan jag lägger mig i sängen och kollar på någon mysig film. (kanske twilight igen, den filmen kan man se huuur många gånger som helst x) ) 
 

en liten bild på mig x)

(sofia?) hade bett om en bild på mig, here you go x) 
( ful, men det är en bild iaf x) ) 

puss och hej leverpastej! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

vad söt du är! :)

2009-01-19 @ 20:30:00
Postat av: emma

vet att jag stavade fel på with, lite svårt att ändra nu bara x)sorry

2009-01-19 @ 22:24:07
URL: http://emmingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0