smart va? x)

Jag måste bara skriva en sak innan jag fortsätter med mitt pluggande x)

Idag vid matbordet hade min 8åriga lillebror med sig ett papper från skolan vilket det stod ett recept på deciliterkakor på. Min storasyster tog pappret och kollade på de olika ingredienserna (smör, socker, vetemjöl, grädde & ägg) och frågade: vad smakar den då? smör? 
Min lillebror kollade på min storasyster som att hon va totalt körd i huvudet och svarade: Mathilda, det där är bara ett papper, Det smakar ingenting! 

Oj vad jag, mamma och Mathilda skrattade!  Min lillebror kollade surt på oss och förstod inte vad vi skrattade åt x)
Så söööt!

så, nu måste jag fortsätta med pluggandet.. :/
puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0