Ultraviolet

Hej alla glada :)
Idag började jag kl 9 och hade endast tre lektioner, chill? japp ! x) Problemet var bara att alla lektioner var utspridda så att det blev håltimmar överallt! illa, illa.. Men det var lite bra också, för då kunde bandet repa lite :) Jag har tagit på mig att spela bas i den här låten. Jag har aldrig gjort det förut, men det var kul! Mycket lättare än att spela gitarr :) (mitt favoritinstrument). Låten vi ska spela heter "ultraviolet", men jag har ingen aning om vad bandet heter x)   


Snart är det nationellt prov i svenska.. Någon mer som har haft mardrömmar om det? skriv den i en kommentar då :) 
Jag drömde i alla fall att vi skulle skriva en bokanalys på boken "om jag kunde drömma". alla andra hade skrivit nästan klart och jag kunde inte ens skriva rubriken.. haha  x)
Jag kanske är lite övernervös, men jag vill verkligen inte sänka mig.. 

Nu ska jag ta och göra lite smycken:) 
Det kan komma fler inlägg idag (och kanske bild på det jag skapat), det bror sig på om min huvudvärk hade tänkt ge sig eller inte..

puss & kram <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0