söndag..

tjolahopp! 

Hur är det med er? =) Själv är jag trött och frusen :/ hoppas att jag inte blir sjuk..  Jag kände mig så onyttig när jag bara satt inne, så jag blev tvungen att gå en långpromenad x)
Idag har jag provat min skidutrustning som jag ska ha på tisdag. Jag och massa andra ska nämligen åka till Romme :) 
Jag kan inte direkt säga att jag är bra på att åka skidor (åkte in i en soptunna i sjuan och sedan vidare in i liftstaketet, haha! x) Lifttanten kollade surt på mig och sa med sur ton "man ska gå runt!", men detta gjorde bara att jag och mina kompisar garvade ännu mer :P) .. Men jag jobbar på det, tihi x)  

Hatar söndagar.. Dom är alltid lika hemska.. Lugnet före stormen typ x)
Jag blir så jäkla stressad när jag tänker på allt som ligger framför mig.. Nationella prov, betyg, gymnasieval.. Jag svimmar nästan! fan,fan, fan.. Om man bara kunde spola tillbaka tiden och bli liten igen.. 
jaja, hur som helst :) Idag har jag även rensat ur min bh låda x) (haha, jag har 22 stycken!), ganska många får tyvärr åka idag, har blivit för små.. :( mina favoriterrr!! *snyft* så snart måste jag ut och shoppa lite nya! wiiee :)  Allt dåligt har något gott med sig ;) 



Detta är jag före och efter jag färgade håret mörkare. jag ser mycket blekare ut på den med mörkt hår dock, men det är ljuset mest (och att "före"bilden är från i somras)x) Vilket tycker du var finast, Med eller utan färgat hår? 

                                                               
                                                före


                                              (nyår 09)
                                               efter


  
aja, nu måste jag laga mat och städa mitt rum (bh-ar öööverallt x) )

Ha en bra söndag, mina kära läsare :) 
puss & kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du passar i båda :)

2009-01-26 @ 22:10:59
Postat av: emma

UPPDATERA!!!!! :D:D:D

2009-01-30 @ 23:32:41
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0