förbannad shoppande zombie

tjingeling! 

När jag slutade idag gick jag hem och somnade i soffan. Jag han bara somna i ca 20 minuter innan min mamma kom hem och påminde mig om att jag hade ett möte klockan 15:30 med kvarnbergsskolans syo ang. gymnasievalet. Jag kom dit i god tid och väntade och väntade, men ingen syo kom. klockan 15:45 gav jag upp och gick förbannad hem igen. Hemma ville mamma få med mig och shoppa, så jag ställde upp. Jag hittade en riktigt snygg topp på MQ som jag köpte. (bild kommer efter inlägget) 
  
Nu på kvällen skulle jag ha varit med terese och lella , men jag orkade bara inte lyfta mig från soffan. Känner mig som en zombie. Kanske beror det på att jag inte sovit särskilt bra denna vecka. För mycket tankar i omlopp som oroar och tynger ned mig. Jag är fortfarande nedstämd, även fast att det var länge sedan nu. Jag vet igentligen inte varför det fortfarande tynger mig, det var liksom mitt beslut också.. Det är bara det att "problemet" kommer upp i mina tankar 24/7 och varje gång det gör det så gör det ont, fortfarande..  
Ett annat problem är ju så klart gymnasievalet.. Vilket gymnasium ska man välja? Har du några tips så uppskattar jag det :) 
Jag har tänkt att gå samhälle -beteende. En samhälls -linje i grunden är ett måste enligt mig (om man inte är hyperduktig och väljer natur så klart) och sen så tycker jag att det verkar intressant med beteendevetenskap:)

Min kära syster går för tillfället sista året på en nv-be linje i sjödal och är mycket nöjd. Hon rekommenderar beteendelinjen varmt. Det kan dock komma ganska svåra uppgifter. (tex så skulle hon en gång skriva en uppsats om kroppsspråk x) svårt eller vad? ) 

Nu ska jag kolla på twilght för typ sjuttielfte- gången x) puss!


Kommentarer
Postat av: josefin

vilken fin:D

2009-01-16 @ 23:48:35
URL: http://brelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0